Prohledat tento blog

sobota 14. dubna 2018

Pastelkovník... s Yodou

 Po hóóódně dlouhé době jsem zase něco šila... respektive došívala, neb v tom stavu, jak vidíte na fotce, jsem to odložila někdy v půli podzimu.
A tak se zase mám o co podělit, neb jsem to při tom šití i fotila... takže je tu konečně zase nějakej ten fotonávod ;-)

 Každý z těch dvou obdélníků na obrázku má rozměry 23 x 30 cm. Na tom svrchním je z filcu našitá taková jako že hlava Yody a barvou na textil je na ní konturkou naznačenej obličej.
Na vnitřním jsou našpendlený a předšitý kapsy na pastelky. Kapsa je střižená z jednoho kusu 22 x 33 cm, a nahoře přeložená vejpůl, tak aby měla 11 x 33 cm... a každá je dole skládkem trochu nabraná.
Nahoře je pak takovej překryt... a rovně střiženej by možná nebyl jen jednodušší na šití, ale i praktičtější ;-)

 Překryt i kapsy jsem v krajích přišila...

 Mám na stroji takovýhle bezva stehy, z kterejma je radost pracovat ;-)

 Pak jsem si ustřihla dvě gumičky na poutka, asi 10 cm každou. A podle těch obdélníků vyřízla ještě jeden z ronopasu, nebo ronofixu,... nebo co jsem to tenkrát na podzim v tý galanterii koupila.

 Hezky to všechno sešpendlila v pořadí vnitřek rubem navrch, pod to vnější vrstvu lícem navrch a pod to ronopast/ronofix. Mezi vnitřní a svrchní vrstvu jsem vložila gumičky tak, aby vevnitř dělaly očko.

 Následně jsem to všechno sešila kolem dokola, až na cca 12 cm na opačný straně, než co byly vložený ty gumičky... a sestřihla rohy.

 Otočila na líc a hezky sešpendlila kolem dokola, v místě díry, kterou jsem to otáčela, obzvlášť pečlivě.

 A pak to prošila.

 Yoda... 

 ...při troše dobrý vůle ;-)

 Pak jsem to naplnila pastelkama. Konkrétně jsou to trojboký pastelky z tesca z řady "go create" a je jich v balení 14, neb v nich nechybí stříbrná a zlatá... což je pro vymalovávání omalovánek s tématikou star wars, docela dost fajn věc ;-)

 Překryt hezky přeložila, aby byly pastelky chráněný proti vypadnutí.

 Zavinula. Odměřila, kam přijdou knoflíky.

 Přišila je.

 A bylo hotovo...
Doufala jsem, že ho manžel ocení, neb stejně jako ty omalovánky z odkazu, to bylo určený pro něj... ale nakonec ten pastelkovník, včetně Yody, nadchnul spíš děti... trošku se mi o něj perou. Asi to bude chtít ušít nějaký další ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat