Prohledat tento blog

středa 13. září 2017

Ledové šílenství

Určitě už znáte pohádku Ledové království o princeznách Anně a Else... pokud máte doma holčičku starší tří let, tak vás to snad ani minout nemohlo...
I k nám už dorazilo tohle "Ledové šílenství"...
Vloni si naše třetí několikrát vyžádala puštění týhle pohádky na DVD, co máme z akce z alberta... a letos v létě, když jsme týden pobývali v domečku, v němž normálně bydlí pět holčiček, objevila existenci panenek Anny a Elsy, takový ty ve formátu Barbie...
Takže teď by chtěla pro sebe panenku Elsu a pro ségru samozřejmě Annu... což mi hlasí asi pětkrát denně... Tak jsme spolu nějaký předběžně vyhlídly, že když bude hodná, tak je pro ně zamluvim u Ježíška ;-)...
Nu, líbí se jí teď všechno s Elsou, včetně videí na youtube, jak si s ní hraje někdo jinej...

Ovšem,... ovšem korunu všemu tomu "Ledovýmu šílenství" včera večer nasadil náš druhorozeňák...
Vzal si ten jakoby vlízelinovej pruh, v kterym měl nejstarší v krabici zabalený nový boty... bylo na něm psáno Star Wars,  (ten ze svejch bot s nápisama  Marvel a Spiderman už stihnul zužitkovat den předem na bryndák... že bez něj sekanou s kaší jíst nemůže), ale on o tom pruhu vlizelínu prohlásil, že to je ten Elsin plášť se sněhovejma vločkama... zastrčil si ho za pas jako šátek při hře "Na veverky", skákal s tim po gauči a po bytě a z plna hrdla řval na celej barák, stylem "chci bejt slyšet až v přízemí": "Let it go, let it go!..."
Přiznám se, že jsem docela koukala na to nasazení a taky na to množství textu v angličtině, který z něj padalo... a dost možná i správně, to ovšem nejsem schopná pořádně ověřit, neb v angličtině mne kluci, i díky tomu, že jí maj ve škole od první třídy a to s rodilym mluvčím, brzo převálcujou ;-)....

Následně se druhorozeňák se třetí pohádali o to, kdo z nich je Elsa...
"Já jsem Elsa!" řval on suverénně.
"Ne, já šem Eša," kníkala ona plačtivě...
Ehm... tenhle jejich rozhovor si tak třikrát zopakujte dokola...
Pak druhorozeňák vesele zavyl a odběhl dál skákat po gauči a třetí se rozplakala...
"Nebreč," řekla jsem jí konejšivě, "to víš, že von neni Elsa... vona ho ta krize identity zase přejde... snad..." :-)

UPDATE:
Tak dobrý, včera, tedy jen den po té hádce o to, kdo je Elsa,  jsem ho večer tahala z vany a povídám mu: "Co? Ty moje Elso."
A on na mne uraženě a skoro výhružně zavrčel: "Já nejsem žádná Elsa!" :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat