Prohledat tento blog

neděle 15. října 2017

Podzimní seznam

 Tohle léto jsem si před prázdninami udělala takový seznam, co během nich chci stihnout..., kam všude chceme jet, taky že nesmíme zapomenout uspořádat rodinnej výlet na Kožovku a ostružiny a podobně... zkrátka abychom na něco důležitého během prázdnin nezapomněli...
Ale vůbec mne nenapadlo si takovej seznam sepsat taky pro podzim. Až když jsem takovej "podzimní seznam" potkala na fb v jedné skupince. A hned mi bylo jasný, že musim sepsat podobnej podzimní seznam pro nás. 
Tady je, upravenej nám na míru. Něco přibylo, jiné ubylo ;-):
A rovnou si vybarvujem lístečky, co už jsme splnili ;-).


 Třeba ty kaštanový výtvory nám stojej na okně už asi tři týdny.

Štrůdl, kterej ke správnýmu podzimu prostě patří, jsem pekla tady...takže to už máme taky splněno :-).

Co se procházky týče... tou často chodíme lesem ze školy. Když jsem před týdnem šli navíc hledat bez, a ještě se stavili na hřišti, trvalo nám to skoro tři hodiny... ale za tu opravdovou podzimní procházku ze seznamu jsme se rozhodli počítat tu z poslední soboty, kdy jsme v krásné podzimní přírodě, nejen sbíráním šípků a listů, strávili hodin téměř pět :-).

Dnes v neděli pak děti tvořili.
Dala jsem jim každému čtvrtku, dva štětce, do palety trochu barev, položila jim k tomu na stůl krabičku s pastelkama, nůžky, lepicí pásku, lepidlo a hromadu nasbíranýho listí... a nechala jim volnou ruku... jestli vytvořej podzimní strom, nebo ježka nebo něco jinýho, že je to na nich... Nejstarší hned hlásil: že bude dělat lišku...
Nenechte se zmást barvou. Je to vzácná modrá liška a dělá modrý stopy ;-)

Výtvor druhorozeňáka.

A podzimní dílo naší třetí.

No tvořili živelně, takže následnej úklid stál taky za to... od barev jsem musela vydrbat nejen stůl, podlahu a všechny tři malující děti, ale i tu nejmladší, která jen párkrát prošla okolo... neb i ta měla na bradě trochu modrý barvy, a ve vlasech, kam si ani sama nedosáhne, lepidlo :-/.
Ale evidentně si to užili... Rovnou pomalovali i pár papírovejch kapesníčků, že prý jsou to duchové na Halloween :-D

A protože mi bylo líto zbytky barev z palet jen tak vymýt, namalovala jsem si z těch zbytků po čase taky něco ;-)


No... a šípky na šípkový čaj už se suší... a v komoře "zraje" bezinkové víno :-)...
Tak nám to ze seznamu zatím hezky ubývá... Tak snad stihnem splnit všechno a všechno si to spolu taky patřičně užijem.

Krásný podzim všem, ať už se seznamem, nebo bez něj ;-)

P.S.: O tom jak jsme plnili další body našeho podzimního seznamu se můžete dočíst tady :-)

4 komentáře:

  1. Jeej tak to je skvelý nápad na takýto zoznam. Ja tiež jeden mám, ale je to skor také ine TO DO, ktoré proste musim stihnut a chcem stihnut do konca roka. Ale v tvojom zozname je kopec prijemných aktivit.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat