Prohledat tento blog

čtvrtek 14. září 2017

Knížka pro snílka - Benediktova cesta vesmírem


V minulosti jsem vám představila už dvě knihy od Originálních knih
O knížce, kterou dostal náš druhorozeňák před minulými vánocemi ke svým šestým narozeninám jsem psala tady: Knížka pro rytíře
A o knížce pro naši třetí zde: Knížka pro princeznu

Dnes vám chci představit třetí knihu, kterou od tohoto nakladatelství už doma máme (časem se své knihy určitě dočká i ta nejmladší ;-)...), a to sice knihu, kterou před třemi týdny dostal k devátým narozeninám náš nejstarší.
Vybrala jsem, po menší konzultaci s ním, knihu o cestě vesmírem... a rozhodně to nevypadá, že by byl zklamaný ;-).

 Už na titulní straně, jak bývá u Originálních knih zvykem, se  v názvu objevuje jméno dítěte, pro které byla kniha speciálně upravená a vytištěná... Dítě má navíc barvu vlasů a očí jako ve skutečnosti a oblečené je do trička ve své oblíbené barvě.

 Na začátku příběhu dítě slaví narozeniny, v našem případě deváté, a dostane od strýčka zvláštní dárek. Certifikát o vlastnictví pozemku na Měsíci... nějakej 407,7 m "čtverečkovanejch"... 
(Mě by přišlo zajímavější takovej pozemek vlastnit na Zemi, nu ale já jsem nudnej dospělák ;-) a tohle je pohádkovej příběh, pro kterej je navíc důležitý právě to, že je to na Měsíci.)
Certifikát o vlastnictví toho pozemku se svým jménem navíc dítě dostane ke knize... což je pro takovýho kluka, kterej na něm zaujatě louská "Lunární ambasáda" a "Galaktická agentura" vážně něco ;-).

 V knize vystupuje jeho kamarád, co ve škole chodí o dvě třídy výš, a kterýho si do příběhu sám vybral, že právě s ním chce letět do vesmíru, a ještě jedna holka, Aneta.

A v noci, po oslavě narozenin, to začne... z jeho pozemku na Měsíci se vyklube přestupní stanice...

 ... a kluci z ní pomocí "hvězdotahu" putují po planetách...

 Navštíví planetu Šikula, kde všichni všechno umí...

  ...a nadmíru ceněnou záležitostí tak je, když se někdo stane nemehlem.

 Dostanou se na Planetu čísel...

 Schválně, kdo na obrázku najde jednu jedničku, dvě dvojky a tři trojky? Děti z příběhu je najdou...

 ...a nakonec najdou i nulu, královnu čísel.

 A na závěr se dostanou na Planetu splněných přání, kde si především přejí růžovou planetu pro Anetu, a spoustu dalších zajímavých věcí.

 Třeba různé kouzelné předměty.

 Krásný dobrodružství... co na tom, že to byl jen sen...

 Drak z Planety splněných přání.

Náš kluk knihu přečetl v průběhu týdne a dnes jí bere do školy, aby jí představil jako knihu, kterou přes léto přečetl, jak dostali na konci školního roku za úkol.
Myslím, že tahle knížka je tak akorát pro začínající čtenáře, od toho osmýho do desátýho roku úplně optimální. Jednoduchej a přitom zajímavej příběh pro kluka tohohle věku.
A hlavně, hlavním hrdinou je v něm on, a cestuje vesmírem se svym kamárádem... zajímavější už to snad ani být nemůže... ;-)

 P.S.: Chtěla jsem syna nějak hezky vyfotit s knihou... ale jak byl fotogenickej jako malej.. tak teď je to focení s nim o nervy... z asi padesáti fotek jakžtakž ušly tyhle tři... Neposedí, neposeda... a ještě dělá ksichty :-D

P.P.S.: Knihu jsem i natočila, stejně jako obě předchozí, ale absolutně se mi tentokrát nedaří to video kamkoli nahrát... až se mi to povede, a doufám, že to bude brzy, přibude sem ještě odkaz na youtube ;-)

Update:
Konečně se mi podařilo nahrát i video recenzi knihy :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat