Prohledat tento blog

čtvrtek 6. července 2017

Busy bags... podruhé


Dnes jsem si pro vás připravila druhou várku "pytlíkových aktivit".
A všechny budou papírový, tedy převážně papírový...

Hmatové pexeso

Je to osm párů karet z oboustranně barevného papíru na scrapbooking, na který jsem nalepila věci, který mi přišly hmatově zajímavý... no mě teda přišly zajímavý i vizuálně...

Jsou tam knoflíčky, který jsme před časem potkaly s naší třetí v KIKu, blejskavý nalepovací srdíčka, peříčka, provázek, vyšívaná stuha s liškama, co mi kdysi přišla jako dárek k objednanejm látkám, krajková květina, co jsem kdysi vystříhala ze zbytku krajky z níž jsem si tenkrát v maturitním ročníku šila šaty do divadla, bordura vyšívaná korálky a kraječkový lem ze staré halenky po mamince, co se mi kdysi dávno podařilo propálit žehličkou... prostě jsem použila kdeco ze svejch pokladů schovávanejch pro tyhle a další příležitosti ;-)

Z druhý strany jsou sice všechny karty stejný, ale díky lepení, se dá částečně odhadnout, co tam je... ovšem beztak se to má správně hrát poslepu, karty poznávat hmatem, a teprve pokud je člověk přesvědčenej, že má dvě stejný, tak je zkontrolovat zrakem.

Tvary a barvy

Tyhle dva úkoly se ke mně kdysi zatoulaly z nějaký maminčiný složky... byly v papírových obálkách, z nichž na druhý stálo pouze lakonické "Analogický úkol"... chm... :-)
No, my to zkrátka třídíme podle různých pravidel, tvarů, barev, přiřazujeme malý k velkejm, kterej že je stejný barvy i tvaru a tak... učíme se tak pojmy kruh, čtverec, trojúhelník, kosodélník, malý, velký, červený, žlutý, zelený :-)

No a tohle je ten zmiňovanej "analogickej úkol"... aneb ovál, obdelník, šestiúhelník, modrý, oranžový, bílý a černý... jo a taky je jeden vždycky malej a druhej velkej :-)

Co chybí?

Tyhlety kartičky jsem sice malovala sama, ale už strašně, strašně dávno.... Kdysi na střední. Byl to tenkrát nějakej úkol, asi na praxi do školky...
Děti maj říct, co na jednotlivých obrázcích chybí... okno domu, kola autu, pes u boudy, tkanička v botě, knoflíky na košili, ručičky na hodinách, lístek na květině, ocas kočce, bodliny ježku, pusa tmavovlasý paní, oči blondýnce, voda/nožičky kačence... (ta má dvě možná řešení...)
Co se týče obrázků s obličeji, tak ty před naší třetí aktuálně vždycky schovám, neb když je viděla prvně, tak jí vyděsily :-/... 

Zabalit, nacvakat do šanonu a může se jít... kamkoli ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat